یا اباعبدالله الحسین

با توجه به وقایع اخیر فلسطین و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان به تحلیل اوضاع فلسطین پرداختند. مسئله مقاومت مردمی و لزوم رساندن سلاح به فلسطین و کرانه باختری، دو مسئلهای بود که مورد تأکید حضرت آیت الله خامنهای قرار گرفت.
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنهای در مطلبی به چرایی این دو مسئله براساس بیانات رهبر انقلاب پرداخته شده است:
۱٫ چرا مقاومت تنها راه نجات فلسطین است؟
هر کسی از راه مقاومت پا پس کشید ضرر کرد
هر کسی از فلسطینیها که از راه مقاومت پایش را کنار گذاشت، ضرر کرد. اسرائیل در خواست صلح صادق نیست؛ اگرچه اگر صادق هم بود، غلط میکرد و او در اینجا حق ندارد؛ اما صادق هم نیست. آن کسانی که در راه مذاکره وارد شدند، مجبور شدند تحمیلات دشمن را قبول کنند. اگر یک لحظه پایشان را از مسیر تحمیلات دشمن دور گذاشتند، یا حذف شدند یا تحقیر شدند؛ که شما نمونههای هر دواش را ملاحظه کردید و دیدید. بعضیها را حذف کردند، بعضیها را هم تحقیر و تدریء کردند. راه قدس، راه فلسطین، راه نجات مسئلهی فلسطین و حل مسئلهی فلسطین، جز راه مبارزه نیست، … آن کسی که این راه را قبول ندارد، چه دانسته و چه ندانسته، دارد به مسئلهی فلسطین ضربه میزند. اگر دانسته باشد، اسمش خیانت است؛ اگر ندانسته باشد، اسمش جهل و غفلت است؛ علیایّحال ضربه است به مسئلهی فلسطین؛ ضربه میزنند به مسئلهی فلسطین. فلسطین هیچ راهی جز مقاومت ندارد؛ این را باید بگویند، باید بخواهند؛ دولتهای اسلامی هم باید همین را تکرار کنند.
بقیه خبر ادامه مطلب...
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت تهران :
شماره شبکه (اتصال): 9718733- 9718148
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی:81202220
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت مشهد : شماره شبکه (اتصال):9712010 شناسه کاربری: tebyannet رمز عبور: tebyannet پشتیبانی: 2238202 |
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت قم:
شماره شبکه (اتصال):9712912و9712913 و 2909505
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی: 2909510
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت اراک: شماره شبکه (اتصال): 9713001 شناسه کاربری: tebyannet رمز عبور: tebyannet پشتیبانی: 3667206 |
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت اصفهان :
شماره شبکه (اتصال): 9718227
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی: 2344612
مشخصات لازم برای دسترسی به اینترانت یزد :
شماره شبکه (اتصال): 9717414
شناسه کاربری: tebyannet
رمز عبور: tebyannet
پشتیبانی:7252684
بقیه در ادامه مطلب...
دانلود آهنگ جدید رحیم شهریاری به نام "شکر ایدیرم"
دانلود در ادامه مطلب...
در آستانه 21 مرداد سالروز زلزله ورزقان در سال 1391 امروز زلزله بار دیگر زنگ هشدار را در این شهرستان به صدا درآورد.
به گزارش پایگاه خبری سخن پرس :
زلزله به قدرت ۳٫۷ ریشتر به عرض جغرافیایی ۳۸٫۴۳ و طول جغرافیایی ۴۶٫۷۳ به عمق ۱۴٫۲ کیلومتر ساعت ۱۱٫۲۳ به وقوع پیوست.
بعد از وقوع این زمین زلزله مردم و ساکنان مناطقی که تحت تاثیر این زلزله قرار گرفتهاند به خارج از منازل آمدهاند.
این زمین لرزه تا مخابره خبر خسارتی گزارش نشده تنها یک نفر بر اثر وحشت و خوف از زلزله دچار تشنج شده بود به بیمارستان ورزقان انتقال داده شده بود.
دو زمین زمین لرزه در ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ به قدرت ۶٫۲ ریشتر در ورزقان و اهر به وقوع پیوست که موجب کشته شدن ۲۷۴ نفر و زخمی شدن بیش از ۵ هزار شدند.
این زمین لرزهها بیش از ۵ هزار زلزله و پس لرزه داشت.
خلبان آزاده حسین لشکری، ملقب به سیدالاسراء ایران، در سال ۱۳۳۱ در روستای ضیاء آباد شهرستان قزوین به دنیا آمد.
وی دوره تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به پایان رساند و برای ادامه تحصیل به قزوین رفت. در سال ۱۳۵۰ پس از اخذ دیپلم برای انجام خدمت سربازی به لشکر ۷۷ خراسان اعزام شد.
همان موقع با درجه گروهبان سومی در رزمایش مشترکی که بین نیروی زمینی و هوایی انجام میگرفت، حضور داشت و با خلبانان شرکت کننده در رزمایش آشنا شد.
پس از آن شور و شوق فراوانی به حرفه خلبانی در وی ایجاد شد؛ به طوری که پس از پایان دوره سربازی در آزمون دانشکده خلبانی شرکت کرد و پس از موفقیت به استخدام نیروی هوایی درآمد.
در سال ۱۳۵۴ پس از گذراندن مقدمات آموزش پرواز در ایران، برای تکمیل دوره خلبانی به آمریکا اعزام شد و با درجه ستوان دومی به ایران بازگشت و به عنوان خلبان هواپیمای شکاری اف – ۵ مشغول به خدمت شد.
ابتدا در پایگاه تبریز مشغول به کار بود ولی با شدت گرفتن تجاوزات رژیم بعث عراق به پاسگاههای مرزی جنوب و غرب کشور، برای دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به دزفول منتقل شد.
حسین لشکری با آغاز جنگ تحمیلی به خیل مدافعان کشور پیوست و پس از انجام ۱۲ ماموریت هواپیمای وی مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و مجبور به ترک هواپیما شد که نهایتاً در خاک دشمن به اسارت نیروی بعث عراق درآمد.
این شهید بزرگوار سه ماه اول دوران اسارت در سلول انفرادی بود و پس از آن در مدت ۸ سال با حدود ۶۰ نفر دیگر از همرزمان در یک سالن عمومی و دور از چشم صلیب سرخ جهانی نگهداری شد.
بقیه ادامه مطلب...
درحال حاضر و بعد از اتمام مراحل تست که بهزودی نهایی خواهد شد شهروندان خواهند توانست مسیر 6 کیلومتری ایلگلی تا ایستگاه استاد شهریار را با مترو طی کنند.
روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی اظهار کرد: با تلاش شبانهروزی متخصصان به مناسبت عید سعید فطر متروی تبریز با مسافرگیری از ایستگاه ۶، مراحل پایانی آزمایشی خود را پشتسر گذاشت.
شهردار کلانشهر تبریز گفت: در هشت ماه گذشته یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به پروژه قطار شهری تبریز تزریق شده است.
نجفی تصریح کرد: در هشت سال گذشته در مجموع شهرداری تبریز ۲ هزار میلیارد ریال در متروی تبریز سرمایهگذاری انجام داده بود درحالی که تنها در هشت ماه گذشته به اندازه این مبلغ در مترو سرمایهگذاری کردهایم.
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه با طولانی شدن اجرای پروژههای شهر متضرر میشود، گفت: درحال حاضر هزینه احداث هریک از کیلومتر مسیر مترو یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تمام میشود درحالی که در زمان آغاز پروژه متروی تبریز هر کیلومتر از این پروژه با ۱۲۰ میلیارد ریال قابل اجرا بود.
با مسافرگیری کامل رام اول قطار شهری، مسافران مسیر ایستگاه استاد شهریار تا ایستگاه ائلگلی را با مترو طی کردند.
رام اول قطار شهری تبریز با دارا بودن ۵ واگن مسافری و با ظرفیت یک هزار و ۲۰ نفر مراحل نهایی تست گرم را طی میکند و بعد از طی ۱۵۰ کیلومتر مسیر مرحله نهایی تست را پشتسر خواهد گذاشت.
در صورت تامین واگنهای مورد نیاز رامهای دو، سه و چهار متروی تبریز مدت زمان انتظار در ایستگاههای قطار شهری حداکثر ۱۰ دقیقه خواهد بود.
درحال حاضر و بعد از اتمام مراحل تست که بهزودی نهایی خواهد شد شهروندان خواهند توانست مسیر ۶ کیلومتری ایلگلی تا ایستگاه استاد شهریار را با مترو طی کنند.
فاز اول خط یک قطار شهری تبریز به طول ۶ کیلومتر است و ایستگاههای ایلگلی، سهند، امام رضا(ع)، خیام، ۲۹ بهمن و استاد شهریار، را تشکیل میدهند.
گزارش فارس حاکی است، مطالعات طرح قطار شهری تبریز در سال ۱۳۸۰ آغاز و عملیات اجرایی این پروژه که در پنج مسیر به طول ۸۰ کیلومتر طراحی شده از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است.
شبکه خطوط متروی تبریز شامل پنج خط مصوب است که چهار خط آن درون شهری و یک خط آن خارج از حومه است.
بر اساس برنامهریزی انجام شده، مسیر اول به طول ۱۷٫۲ کیلومتر از میدان ایلگلی تا کوی لاله و مسیر دوم به طول ۲۲٫۴ کیلومتر از دانشگاه آزاد اسلامی تا قراملک است.
خط سه به طول حدود ۱۵ کیلومتر و شامل ۱۴ ایستگاه از فرودگاه تبریز آغاز و با عبور از میدان بزرگ آذربایجان و خیابان انقلاب، از طریق میدان دانشسرا و خیابان ارتش به پایانه بزرگ اتوبوسهای بین شهری تبریز جنب بزرگراه شهید کسایی ختم میشود.
خط چهار نیز به طول ۱۰ کیلومتر شامل ۱۰ ایستگاه به شکل حلقوی در مرکز شهر سه مسیر متروی تبریز را به هم ارتباط میدهد.
خط خارج از حومه (مسیر پنجم) نیز به طول حدود ۲۰ کیلومتر به شهر جدید سهند ختم میشود.
خط یک متروی تبریز از ایلگلی تا کوی لاله به طول ۱۷٫۲ کیلومتر از چهار بخش تشکیل شده است.
بخش اول خط یک متروی تبریز که به صورت تونل نیمه عمیق خواهد بود، از طریق ضلع غربی بلوار شهید باکری، ایلگلی را به سه راهی راهنمایی متصل میکند.
بخش دوم خط یک متروی تبریز از سه راهی راهنمایی آغاز شده و تا میدان دانشگاه ادامه خواهد یافت. (این بخش به صورت تونل کمعمق در کناره جنوبی رودخانه قوریچای خواهد بود) همچنین پل غیرهمسطحی نیز بر روی بلوار ۲۹ بهمن برای عبور مترو تعبیه شده است.
بخش سوم خط یک متروی تبریز که به صورت تونل عمیق خواهد بود، از میدان دانشگاه تا میدان ساعت و سپس میدان ۲۲ بهمن و چهارراه لاله ادامه خواهد یافت.
بخش چهارم خط یک متروی تبریز نیز که به صورت تونل نیمه عمیق احداث میشود، از چهارراه لاله شروع شده و به پایانه لاله منتهی خواهد شد.
منبع: سخن پرس
تــو بــرنامه مـاه عســل ...
پدر و مادری ، بچـــه شون رو دزدیــده بودن و بعـــد دو ماه به آغـــوششون برگشتــه بود . . .
به داستان کاری ندارم ...
آخر برنامه به پدر بچه گفتن : یه دعــا بکـن . . .
گفت: "خــدا هیــچ پــدر و مــادری رو بــا بچــه اش امتحـــان نکنـــه . . .
بمیـــرم بـــرای دلـــت حسیــــن جــان . . .˙·٠•♥
که خـــدا تــو رو با همـــه خــونــواده ت، از علی اصغـــر شش ماهــه تا علی اکبــرت امتحـــان کرد.
منبع : کلوب دات کام
داستان واقعی مهار نفس انگشت های سوخته
در زمان های پیشین عالمی بود به نام (میر داماد )که قلب ها را تسخیر کرده بود ومورد رشک وحسد دیگر همطرازان وحاکمان زمان قرار گرفته بود .حاکم عصر از این دوستی اوبا عامه ی مردم در التهاب بود و چون کژدمی برخود می پیچید.پس به میان تالار آمد ومقامات را پیش خود خواند ودرحالی که قدم می زدفریاد می کشید: این عالم ژنده پوش خواب و خوراک مرا در ربوده است .نمی دانم چگونه این قدر محبوبیت یافته است؟چه کنیم تا اورا از این محبوبیت به زیر آورده ،زمین گیر سازیم؟هریک نظری می دادند و نگاه ها در پس کینه ها موج می زدو خباثت ها از درون شعله ور بود .یکی از آن ها گفت:باید اورا له کرد اورا همچون عقربی زیر پا باید له کرد.دیگری گفت: باید اورا با علمای دیگر به مباحثه وادار سازیم.حاکم گفت:نه این راه را قبلا آزموده ایم با این کار به شهرت او افزوده ایم و علم اورا به رخ عالم کشیده ایم.یکی دیگر گفت:من ایده ای بزرگ دارم که می توان باآن این شیر را ازپادرآورد.حاکم گفت: اکنون تو نظرت را بگو شاید گره گشا باشد . گفت: سرورم ،چاره ی کار دست خود شماست ،دختر پریرویتان .حاکم باخشم گفت:خاموش باش وگرنه زبانت را از پشت سرت بیرون می کشم .دوباره با ترس و لرزگفت:ولی سرورم این تنها راه چاره است .محبوبیت را جز با رسوایی نمی توان شست .حاکم با کمی تامل پرسید:چگونه؟پاسخ داد:دختر پری رویتان که دلیراست شبانگاه با خانه او رود و شب در آن جا بیتوته نماید در حالی که خنجری برکمر بسته وفرداآن شیخ باید در پیشگاهتان پاسخگو باشد.حاکم گفت:آری طرح زیرکانه ایست امشب دخترم را به خانه ی او می فرستم ومی بینیم که این شیر چگونه در برابر دختر شوخ چشمم به زانو در می آید.شب شد دختر حاکم به تندی دررا کوبید. قلب شیخ شروع به تپیدن کرد او نمی دانست چه شبی طوفانی در پیش رو دارد.از پشت در پرسید:کیستی؟جواب شنید:دختری تنها و بی کس .شیخ گفت:من با تو کاری ندارم برو که هرگز در را نمی گشایم.دختر با صدای بلند گفت:اما چند مرد در تعقیب من اند اگر در را نگشایی در قیامت از تو به پیامبر شکایت خواهم کرد.شیخ در تنگنای بزرگی گرفتار آمد اکنون عقیده اش به او فرمان می د اد در را باز کند.در را گشود و با ورود آن پری رو حجره تنگ وتاریک شیخ روشن شد.شیخ بدون توجه به او عبایش را از دوشش درآوردو درآن روشنایی اندک چراغ پرده ای میان اطاق کشید و آن حجره را به دوقسمت کردو به گفت:می دانم که ترسیده ای برو در پشت این پرده تا روشنایی روز استراحت کن تا صبح با آسودگی خیال به خانه ات برگردی .من مشغول مطالعه وتالیف هستم . دختر در پشت پرده آرام یافت ولی کم کم آرامش شیخ را دست خوش طوفانی بنیان کن وبرباد دهنده ساخت.رفتار او بدن شیخ را به لرزه در آوردو شیخ در برزخی از هبوط و عروج گرفتار آمد .اکنون با سقوط فاصله به اندازه ی یک تردید باقی بود وشیطان مدام برقفسه ی سینه ی شیخ می کوبیدواژدهای نفس می غرید.
شیخ یک لحظه به خود آمدو به سرعت فتیله ی چراغ روغنی را بلندتر کرد و انگشتش را بالای شعله ی چراغ که افعی وار می پیچید گرفت و تا جایی به این کار ادامه دادکه در اثر سوزش از سرانگشت شیخ خون بر شعله ی چراغ چکیدبوی مشمئز کننده ای تار و پود دختر را معطوف شیخ نمود .با حیرت دید که انگشت شیخ بر شعله ی چراغ می سوزد و شیخ انگشتانش را یکی پس از دیگری به تازیانه ی آتش می سپارد.پنج انگشت شیخ اکنون از بزرگواری این مرد خون می گریستند . صدای اذان صبح از گلدسته های مسجد پرکشید واین نغمه ی آسمانی روح شیخ را جلا داده امیدی تازه در او دمیدو بشارتی عظیم که ای مرد خدا هنگام نماز است.شیخ با متانت بلند شد و از پشت پرده ندا درداد: خواهرم دیگر صبح شده است و تمام مغازها باز شده اند .راه ها امن وهیچ خطری تورا تهدید نمی کند.به خانه ی خود بروید تامن به نماز برخیزم.دختر درحالی که از حیرت شب تا صبح لحظه ای چشمانش را نبسته بود از خانه خارج شد. شیخ را به قصر احضار کردندوحاکم خرسندبود از این که نقشه اش پاهای شیخ را درهم خواهد شکست . همه ی مقدمات آماده بود و تالار لبریز از عام وخاص.در آن ازدحام همان طراح نقشه بلند شد و با اجازه خواستن از حاکم بلند فریاد زد:ای مردم دختر حاکم دیشب به خانه ی این مرد پناه برده بود من از خود شیخ می پرسم چه شاهدی داری که به دختر حاکم نظر سوئی نیافکنده ای ودامنت آلوده به گناه نیست؟شیخ ساکت ماند وکم کم نگاه های مردم تغییر می کرد وعده ای زمزمه هایی ناهنجار سرمی دادند ومشتی فریاد می زدند: او گنهکار است باید سنگسار شودو شیخ هیچ گواهی براین معصومیت عظیم نداشت. در همهمه ی مرگبار عموم ناگهان دختر از پشت پرده برون آمد و فریاد زد:صبر کنید از او گواه و شاهد خواستید .به انگشتان او نگاه کنید.گواه وشاهد او انگشت های سوخته اش است .سکوت سایه ی سنگینش را برتمام مجلس حکمفرما کرد و به دنبال آن سخنان دختری بود که همچون باران عشق بر سر وروی جمعیت می بارید . حاکم دید در ورطه ای سهمناک گرفتار شده است پس برای رهایی از این گرداب بلند شد و دست دخترش را در دستان تابناک شیخ نهاد و اورا در مقابل همه (میر داماد) نامید یعنی داماد امیر.
بازنویسی محمدحسین غلامی سرای – نیستان
منبع: سخن پرس
شگفتی ریاضی عجیب در قرآن…
ا- اولین آیه قرآن « بسم الله الرحمن الرحیم » دارای ۱۹ حرف عربی است.
۲- قرآن مجید از ۱۱۴ سوره تشکیل شده است و این عدد به ۱۹ قابل قسمت است. (۱۹* ۶)
۳- اولین سوره ای که نازل شده است سوره علق (شماره ۹۶) نوزدهمین سوره از آخر قرآن است.
۴- سوره علق ۱۹ آیه دارد.
۵- سوره علق ۲۸۵ حرف (۱۹* ۱۵) دارد.
۶- اولین بار که جبرئیل امین با قرآن فرود آمد، ۵ آیه اول سوره علق را آورد که شامل ۱۹ کلمه است.
۷- این ۱۹ کلمه ۷۶ حرف (۱۹* ۴) دارد که به تعداد حروف « بسم الله الرحمن الرحیم » است.
۸- دومین باری که جبرئیل فرود آمد ۱۹ آیه اولی سوره قلم را آورد که شامل ۳۸ کلمه است.(۱۹* ۲)
۹- سومین باری که جبرئیل فرود آمد ۱۰ آیه اولی سوره مزمل را آورد که شامل ۵۷ کلمه (۱۹* ۳) است.
۱۰- چهارمین بار که جبرئیل فرود آمد ۳۰ آیه اولی سوره مدثر را آورد که آخرین آیه آن «بر دوزخ ۱۹ فرشته موکلند» می باشد.
۱۱- پنجمین باری که جبرئیل فرود آمد اولین سوره کامل « فاتحة الکتاب » را آورد که با اولین بیانیه قرآن بسم الله الرحمن الرحیم (۱۹ حرف) آغاز می شود.
۱۲- آفریننده ذوالجلال و عظیم الشأن با آیه ۳۱ سوره مدثر به ما یاد می دهد که چرا عدد ۱۹ را انتخاب کرده است. پنج دلیل زیر را بیان می نماید:
الف – بی ایمانان را آشفته سازد.
ب – به خوبان یهود و نصارا اطمینان دهد که قرآن کتابی آسمانی است.
ج – ایمان مؤمنان را تقویت نماید.
د -تا هرگونه اثر شک و تردید را از دل مسلمانان و خوبان یهود و مسیحیت بزداید.
ه – تا منافقین و کفار را که سیستم اعدادی قرآن را قبول ندارند رسوا سازد.
۱۳- آفریننده به ما می آموزد که این نظم اعدادی قرآن تذکری به تمام جهانیان است. (آیه ۳۱ سوره مدثر) و یکی از معجزات عظیم قرآن است. (آیه ۵۳)
۱۴- هر کلمه از جمله آغازیه قرآن « بسم الله الرحمن الرحیم » در تمام قرآن به نحوی تکرار شده که به عدد ۱۹ قابل قسمت است. بدین ترتیب که کلمه « اسم » ۱۹ بار، کلمه « الله » ۲۶۹۸ (۱۹* ۴۲) بار، کلمه « الرحمن » ۵۷ بار (۱۹* ۳ )، و کلمه « الرحیم » ۱۱۴ بار ( ۱۹* ۶ ) دیده می شود.
۱۵- قرآن مجید شامل اعداد بیشماری است. مثلاً ما موسی را برای چهل شب احضار کردیم، ما هفت آسمان را آفریدیم و… . شمار این اعداد در تمام قرآن ۲۸۵ (۱۹* ۱۵) خواهد بود.
۱۶- اگر ۲۸۵ عدد فوق را با هم جمع کنیم حاصل جمع ۱۷۴۵۹۱ (۱۹* ۹۱۸۱) خواهد بود.
۱۷- حتی اگر اعداد تکراری را از عدد فوق حذف نماییم حاصل جمع ۱۶۲۱۴۶ (۱۹* ۸۵۳۴) خواهد بود.
۱۸- سوره قاف که با حرف ق شروع می شود شامل ۵۷ (۱۹* ۳) حرف ق است.
۱۹- تنها سوره ای که در قرآن با حرف «ن» آغاز می شود، سوره قلم است.این سوره ۱۳۳ «ن» دارد که به ۱۹ قابل قسمت است. (۱۹* ۷)
محمد حسین غلامی سرای
منبع: سخن پرس
مربیان قصه گوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و قصه گویان بخش آزاد برای حضور در جمع برترین های قصه گویی کشور در رقابت های استانی شرکت می کنند.
با تشکیل دبیرخانه استانی، استارت حضور قصه گویان برتر استان در بخش بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی زده می شود.
“عل بینش” سرپرست کانون استان با اعلام این خبر توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت فصه گویی در مراکز فرهنگی هنری را از جمله اهداف برگزاری جشنواره قصه گویی عنوان کرد وافزود: این جشنواره در سطح استان در دو بخش مربیان مراکز کانون و قصه گویان بخش آزاد برگزار و برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.
وی تصریح کرد امسال علاوه بر داوری بخش اصلی، گروه داوران کودک و نوجوان نیز قصه گویان مورد نظر خود را معرفی خواهند کرد.
“بینش” تقدیر از مروجان قصه گویی را از دیگر برنامه های جشنواره دانست و تاکید کرد امسال علاوه بر مربیان فعال کانون در عرصه قصه گویی از پیشکسوتان نویسندگان و محققان دراین زمینه تقدیر خواهد شد.
گفتنی است علاقه مندان به قصه گویی در بخش آزاد این جشنواره می توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان ثبت نمایند.
۳۰ مهر ماه آخرین مهلت معرفی فصه گویان برتر استان به دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی عنوان شده است.
منبع: سخن پرس